Vastgoedbeheer Haarlem

Vastgoedbeheer Haarlem

Viëtor Beheer, de vastgoed beheerder 

Ruim 15 jaar ervaring in vastgoed          beheer
De woning goed beheerd
 Professionele aanpak
Transparante werkwijze
Kennis bij u in regio

Wilt u meer informatie over onze vastgoedbeheer Haarlem diensten?

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van het uitbesteden van uw vastgoedbeheer Haarlem? Neem vrijblijvend contact op.

Creating New Memories!

Vastgoedbeheer Haarlem
via Viëtor Beheer


Verhuur

Wij hebben ruim 15 jaar ervaring als verhuurmakelaar in het verhuren van huurwoningen in de regio Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer, Haarlem, Zandvoort en Nieuw Vennep. Wij ontzorgen u als huurder of verhuurder bij het gehele bemiddelingsproces. Kiest u voor ons, dan kunt u tijdens het gehele verhuurproces een professionele aanpak verwachten.

Vastgoedbeheer

Wij hebben ook ruime ervaring met vastgoedbeheer & verhuur, en de juridische, financiële & technische zaken die daarbij komen kijken. Wij werken met vastgoed specialisten gecombineerd met juristen zodat wij u totaal oplossingen kunnen bieden. Wij staan u met raad en daad bij.

Wij ontzorgen u als verhuurder bij het bemiddelingsproces en desgewenst ook voor het financiële, juridische en technische beheer van uw vastgoed object.

Wilt u meer informatie over onze werkwijze dan bent u onder het genot van een kop koffie of thee van harte welkom bij ons op kantoor.
Meer informatie ontvangen?

Uw vastgoedbeheer Haarlem via Viëtor Beheer? 

Viëtor Beheer is de geschikte verhuurpartner

Viëtor Beheer heeft ruime ervaring met verhuren & vastgoedbeheer in uw regio.
Meld uw woning vrijblijvend aan

Uw vastgoedbeheer Haarlem bij Viëtor Beheer


Besteed gemakkelijk uw vastgoedbeheer Haarlem uit!

Het werk wat komt kijken bij het verhuren van een woning splitsen wij in 2 deelgebieden, waar wij u beide mee kunnen helpen. Het eerste gedeelte waar wij u mee kunnen helpen is de daadwerkelijke verhuur, het zoeken naar een huurder voor de leegstaande woning en alles wat daar bij komt kijken. Het tweede gedeelte is vastgoedbeheer Haarlem. Als de huurder in de woning zit, zit het werk er veelal nog niet op. Te allen tijde kan de huurder u bellen met allerlei soorten vragen. Dit kan van alles zijn met betrekking tot de woning. Technische vragen, maar ook financiële vraagstukken. Wij kunnen ons voorstellen dat u niet alle kennis en kunde in huis heeft, of dat u niet constant hier de tijd voor heeft. Ook in dat geval kunnen wij u helpen, dit tweede gedeelte noemen wij vastgoedbeheer Haarlem. Op deze pagina leggen wij u uit wat we voor u kunnen betekenen op het gebied van vastgoedbeheer Haarlem.

Wat kan Viëtor Beheer voor u betekenen?

Vastgoedbeheer omhelst vele taken. In het algemeen is vastgoedbeheer Haarlem erop gericht uw woning in een zo goed mogelijke conditie te houden en ervoor te zorgen dat het rendement op de woning maximaal is. Het beheer ervan hebben wij in drie soorten beheer onderverdeeld::
  • Technisch beheer
  • Financieel beheer
  • Administratief en/of juridisch beheer

Technisch beheer

Onder technisch beheer vallen alle soorten werkzaamheden omtrent het onderhoud en/of renovatie van uw woning. Na het afnemen van deze dienst, wordt een onderhoudsplan opgesteld door uw verhuurmakelaar Haarlem. Wij nemen contact op met de juiste vakmensen om u te helpen. Door ons groot lokaal netwerk van vakmensen kunt u erop vertrouwen dat alle werkzaamheden uitstekend worden opgepakt. De werkzaamheden zullen altijd onder ons toezicht plaatsvinden. Verder controleren wij de technische staat van de woning bij de oplevering en de verhuurmutaties. De vragen en/of klachten van uw huurder worden te allen tijde in dit geval aan ons gericht, zodat u er geen omkijken naar heeft. De huurder kan ons 24/7 bereiken.

Financieel beheer

Onder financieel beheer vallen de huurpenningen die geïnd moeten worden en de eventuele servicekosten. De huurder maakt dit naar ons over en binnen 7 dagen verrekenen wij dat met de gemaakte onderhouds- en beheerkosten. Daarna wordt het geld aan u overgemaakt. Op deze manier ontvangt u een volledig netto opbrengst. Daarnaast kunnen wij ook de waarborgsom of bankgarantie innen, bewaken en/of retourneren, indien gewenst.

Administratief en/of juridisch beheer

Onder administratief en/of juridisch beheer vallen alle administratieve zaken die geregeld moeten worden bij het verhuren en beheren van een woning. U kunt hierbij denken aan het opstellen van een huurovereenkomst en screening van de huurder. Viëtor Beheer zorgt voor de archivering van deze stukken. Op deze manier zullen ze niet kwijt raken en kunnen ze te allen tijde geraadpleegd worden. Verder stellen wij een rapport op bij het begin- en eindinspectie van de woning. En indien gewenst, maken wij een inventarisatielijst op. Indien er sprake is van een huurachterstand, kunt u advies aan ons vragen om een duur juridisch traject te voorkomen en zodoende alsnog uw huurpenningen te ontvangen. Belandt u echter toch in een juridisch traject? Geen zorgen, daar staan wij u ook bij. Wij werken nauw samen met incassobureau's, deurwaarders en hebben wij een vaste huisadvocaat.

Waarom Vastgoedbeheer Haarlem uitbesteden aan Viëtor Beheer?

Wij kunnen ervoor te zorgen dat u maximaal rendement behaalt uit de verhuur van uw woning. Wij bieden iedereen maatwerk en hebben een persoonlijk en betrokken benadering. Of u nu 1 woning in uw bezit heeft of meerdere, wij ontzorgen u van A tot Z. In Haarlem en omstreken hebben wij een zeer groot netwerk. Wij staan u altijd bij met raad en daad en zijn úw partner op het gebied van verhuur en hebben jarenlange ervaring.

Vastgoedbeheer Haarlem laten uitbesteden?

Wilt u het vastgoedbeheer Haarlem laten uitbesteden, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij bieden eerst gratis en vrijblijvend advies alvorens u de stap neemt. Zo dragen we samen zorg voor het veilig verhuren van uw investering.
Share by: